wtorek, 3 czerwca 2014

Kwiaty i dekoracje z masy cukrowej


Roze i gozdziki z masy cukrowej




Moja milosc do tworzenia w masie cukrowej rosnie :) Wraz z  nia rosnie i blog ;) Wczesniej utworzylam post, w ktorym polaczylam i torty angielskie i wszystko z masy cukrowej tutaj, ale doszlam do wniosku, ze musze to rozdzielic ... Moje cukrowe kwiaty tez zasluguja na swoj wlasny kacik ;)

Tym ktorzy chca probowac swoich sil w robieniu kwiatow z masy cukrowej goraco polecam cudowna ksiazke Alana Dunn "Suikerbloemen" czyli Kwiaty z masy cukrowej :) Ta, ktora ja zamowilam jest w jezyku holenderskim, ale pod linkiem tutaj znajdziecie duzo innych jego ksiazek o kwiatach w jezyku angielskim. Jestem zachwycona ksiazka, ilustracjami, podpowiedziami ... w ksiazce jest wytlumaczone krok po kroku jak zrobic poszczegolne kwiaty, sa tez szablony ... po prostu jest niesamowita :) To moja pierwsza jego ksiazka, ale z pewnoscia nie ostatnia ... juz czaje sie na nastepne ;)
Naprawde jeszcze raz goraco polecam :)

Pierwsze kwiaty ( zdjecia na samym dole ) robilam z masy cukrowej ( fondant ) ... Z czasem przerzucilam sie na specjalny rodzaj masy tzw. gum paste ...

Ps. Torty robie na terenie Holandii ! :) Alkmaar i okolice, mozliwy dowoz na terenie calej Holandii. Chetnych na torty zapraszam na moja holenderska strone BB taarten creaties







































Konwalie z masy cukrowej :)




Ksiazka o kwiatach z masy cukrowej autor Alan Dunn

Ksiazka o kwiatach z masy cukrowej autor Alan Dunn


Hibiskus z masy cukrowej ... dekoracja z cukru

Hibiskus z masy cukrowej ... dekoracja z cukru

Hibiskus z masy cukrowej ... dekoracja z cukru

Hibiskus z masy cukrowej 

Orchidea z masy cukrowej ( fondant )


Brak komentarzy:

Printfriendly