niedziela, 8 maja 2016

Baklazan z pomidorami i mozzarella

Kolejne danie z mojej baklazanowej serii ;) Baklazana w tej postaci robie zawsze gdy mam malo czasu. Danie jest proste, zdrowe, dietetyczne a przygotowanie go zajmuje ok. 1/2 godzinki razem z pieczeniem. Tak przygotowanego baklazana mozna spalaszowac bez niczego ( zgodnie z dieta nielaczenia ). Jesli jednak jestescie bardzo glodni to mozecie zjesc je z pieczywem, ryzem lub np. kasza gryczana.


Baklazan z pomidorami i mozzarella

Skladniki:

1 baklazan
2 pomidory
1 kulka mozzarelli
oliwa
ocet balsamiczny
sol, pieprz
ziola prowansalskie

Baklazana i pomidory pokroic w plastry. Na patelni grillowej rozgrzac odrobine oliwy, polozyc baklazana, oproszyc sola i pieprzem ( wystarczy z jednej strony ), zgrillowac.
Baklazan ulozyc na dnie naczynia zaroodpornego, na niego polozyc pomidory, na pomidory pokrojona w plastry mozzarelle. Oproszyc sola, pieprzem, ziolami. Skropic oliwa i octem balsamicznym.
Wstawic do piekarnika nagrzanego do 180 stopni ( termoobieg ) lub 200 stopni bez termoobiegu i zapiekac ok. 20 min.

Smacznego!



Baklazan z pomidorami i mozzarella

Baklazan z pomidorami i mozzarella


Prześlij komentarz

Printfriendly